socialite 2013.11.07. 21:32

Az első

nespresso-essenza-stardust-gold_1383856396.JPG_379x544

Igen, ő volt az első igazi. Már 5 éve van nálam, és egy évfordulóra kaptam. Ebből is tisztán látszik, hogy a szívemhez a kávén, nem pedig gyémántékszeren keresztül vezet az út. 

A kapszula beszerzése az elején még sikk volt. Imádtam be-bejárni az Andrássyra, mert az ugye olyan posh :). Úgy bánnak az emberrel, mint egy hercegnővel. Ma már kicsit nyűg. De a kamu kapszulák meg gagyik, nem finomak, és miért is szentségteleníteném meg a cuki kis gépemet. Én szeretem a Nespresso kávét, és maga a rendszer is jó minőségű espresso-t produkál. Otthoni kávézásra szerintem ideális. És nem utolsósorban, gyors. 

Címkék:kávé kapszula kávégép Nespresso essenza Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapikavem.blog.hu/api/trackback/id/tr95620040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása